Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2007 00:29 - Един мъж, две жени
Автор: anamolly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2304 Коментари: 4 Гласове:
0



Гаджето ми ми изневерява! Знам го със сигурност. И не от вчера, не от миналата седмица, даже не и от миналия месец. Не е мимолетен флирт, нито кратка авантюра. ОБича я отдавна. Тя е неговата първа и единствена любов! И го прави пред мен! Всеки ден виждам как я гали, как я гледа влюбено, как няжно я докосва, а тя потръпва в ръцете му и изпълнява всичките му желания. Двамата са в пълна хармония. Каквото иска той - получава го веднага. Без думи. А аз? Аз стоя безучастно и гледам как тя го обсебва, как го отнася в друг свят, далеч от мен! ТЯ, компютърката, малката гадна машинка. Казват, че била много умна. И красива. Наистина е умна, но красотата й е някак си различна. Не мога повече да го деля с нея!
Понякога оставаме сами. Тя стои безмълвна. Аз я гледам и се чудя какво толкова харесва той в нея? ИДва ми да й отрежа кабелчетата, да й разместя буквичките на клавиатурата, да й форматирам дискчето....Каква полза? Нали той ще се върне, ще види какво съм й причинила. Трепетно ще бди над нея и ще я лекува, ще посвети цялото си внимание на нейното възстановяване. А аз ще гледам виновно отритната встрани.
Някой ще каже, че вината е в мен. Сигурно ще бъде прав. Но аз не мога да му дам това, което тя му дава. Той е щастлив, когато е с нея. Трябва да се примиря с тази ситуация.
Един мъдър човек беше казал: Не поставяйте въпроса пред програмист "Аз или компютъра", защото отговорът е ясен и няма да ви хареса!


Тагове:   мъж,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. ellesmera - Peace
01.06.2007 14:40
Да ти кажа, ако това което казваш е истинско...не се измьчвай толкова. Приятеля ми сьщо е компютьрен специалист и аз работя в една мн успяла софтуерна компания. Разликата между нас е; той е абсолютно обсевен с компютьра си, а аз имам един лаптоп. Когато той прекалява с компютьра и аз всимам си лаптопа и намествам се на един диван. Той след около час решава че трябва да ядем нещто или пьк иска да гледаме един филм...а аз му казвам че не сьм гладна или че вече е кьсно за филми. Просто не му обрьштам внимание, и той започна да се опитва да организира времето си в кьщи, за да не стои прекалено мн пред комп. Така че трябва да заявиш една малка и тиха война, ако искаш да спечелиш. :)
цитирай
2. anamolly - благорадя
01.06.2007 16:13
за съвета:) всъщност получава се една нелоша ситуация той като си се занимава на пц-то, аз си върша някакви мои неща, чета си книжки, гледам тв и т.н. и не си досаждаме един на друг :) но се дразня като му говоря нещо в продължение на 10-15 мин, той не реагира и в един момент се обръща и казва "каза ли нещо?" Кво да ги правиш......програмисти...:)
цитирай
3. candysays - :))))
01.06.2007 17:44
Развесели ме с този пост, anamolly! :))) Не очаквах това от заглавието, напротив- приготвих се за сериозна и напълно реална драма! (с две Жени! Истински жени ;) То изатова отложих толкова четенето на поста :)
Но сега ми олекна. Драма пък има, ама не е чак толкова страшна и голяма. Ще излъжа, ако кажа че не те разбирам, но ...не е болка за умиране все пак! ;) Ако се обичате истински, ще преодолеете това противоречие... това "разминаване"- на битово и ежедневно ниво. Все пак.

Много поздрави и усмивки от мен :)*
И -добре дошла в блога, сред нас- обсебените вече ;-)))))
цитирай
4. анонимен - мхихи
12.06.2007 01:18
безценно. много ми хареса постингът :).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anamolly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44443
Постинги: 9
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930