Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2007 17:32 - За чалгата и градския транспорт
Автор: anamolly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4896 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не съм против чалгата. Тоест не харесвам песните, не харесвам певиците, не слушам тази музика целенасочено, но пък чак да я мразя и да не я понасям....силно казано. Всеки има право да си слуша музиката, която желае и аз уважавам това.
Добре. Обаче определено не ми харесва шофьорът в градския транспорт да е върл почитател на цигански, турски и други такива ритми. ОК, щом го успокоява, щом му действа добре и му помага да се съсредоточи и да не блъсне превозното средство, добре, нека си я слуша. Ама защо, по дяволите, всички пътници трябва да слушаме дивите кючеци, турските напеви и текстове от типа на целуни ме, пипни ме, хвани ми, аз те обичам, ти ме желаеш, секс-мекс и т.н. А е особено неприятно да слушаш въпросните кючеци сутрин рано, когато едвам  гледам, не съм пила кафе и съм ужасно раздразнителна. Еййййй в такъв момент ми идва направо дааааа..................направя нещо, ама няма какво. Защото едва ли шофьорът ще уважи молбата ми да намали малко музиката. А да сляза и да чакам следващия автобус също не е решение.
Затова направих следното: купих си mp3 плейър. Той реши и други проблеми с "озвучаването" в градския транспорт. Вече не чувам "ама моля ви се мръднете още малко навътре.....ама няма място...абе госпожо стига сте ме бутали отзад....ейй тези младежи..никой няма да се сети да стане......", а да не говорим за скандалите с контрольорите, които с радост пропускам, слушайки си музичка и зяпайки през мръсния или налепен с реклами прозорец, игнорирайки всякакви дразнения за чувствителния ми слух, в това число и  противните реклами, които вървят по bus media и ти късат нервите.
Искаше ми се  с увеличаването на шофьорските заплати въпросните работници да променят музикалния си вкус (или поне да не увеличават музиката така, че всички да я слушаме) както и отношението си към пътниците, но......искам твърде много....все пак заплатата им е само 800 лв!


Тагове:   транспорт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bubulinka - охооо,
09.06.2007 18:18
ще разбереш къде се крие тайната на спокойното пътуване. Аз не можех да живея без моя мп3-плейър, докато не започнаха прекалено много хора да ми крещят че не си вдигам мобилния. За това е най-добре да си купиш телефон с мп3, както направих аз ;)
цитирай
2. radost4e - :)
09.06.2007 18:24
Аз пък предлагам да се разхождате повече на слънце и чист въздух - помага за нервите ;) Тогава почваш да обръщаш внимание на други неща, много по-красиви от това кой каква музика слушал и кой в кого се блъскал.
цитирай
3. thundergoddess - Много е гадно. . . особено аз отрк...
09.06.2007 18:38
Много е гадно ... особено аз отрковено я мразя и има един автобус, който я надуват буквално ... взлизаш и чалгата те лъха надута до колкото може, така добре, че да не си чуваш приказката до този, който сяда до теб. Веднъж дно момиче каза: Може ли да си намалите гадната музика, защото е отвратителна и ми се повдига, когато я слушам? И контрольорката и каза, че не можело, защото много хора я харесвали. И аз добаваих : Аххааа, предполагам броите шофьора за поне 5-6 пътника и вас самата за около 10, така че ние в автобуса нищо не сме като бройка ( натъпкан, гъз до гъз, да пуснеш игла не мжое да падне). С простаци не може да се оправяте с молби. рябва да им го кажете и едва ли не да ги заставите. Това е положението. А за младите не съм съгласна, че трябва да отстъпват - всеки може да си има някакви болки и един млад да го боли много повече от един стар.
цитирай
4. whitenights - :)
09.06.2007 19:11
И аз така направих - купих си мп3 player и направо се родих :)
цитирай
5. anamolly - :)
09.06.2007 19:29
radost4e, напълно съм съгласна с теб! Винаги гледам да си съкратя пътуването с автобус и да вървя пеша когато мога. особено когато времето е хубаво. Но понякога просто се налага....:)
цитирай
6. анонимен - SAMOTNIQT_VOIN
09.06.2007 23:29
Аз преди да замина за чужбина една година живях в Сф. Последните няколко седмици ползвах една и съща линия редовно и на късмет все ми се падаше един и същи кретен на шофьорската седалка.
Та един ден не издържах и една седмица преди да замина се качих в него с чук и отверка.
Надупчих му всички колони на копелето докато се усети какво става и спре за да дойде при мен. За негов лош късмет се оказах доста по- едър, та до бой не се стигна. Само дето се изпарих бързо, че да не дойдат полицаите да се занимавам. Малко крайно е...ама като нямах пари за екстри като мп3 плейъри...Пък и преди 3 години си бяха доста по- скъпи.
цитирай
7. thundergoddess - То добре на разходка, ма едно е да си ...
10.06.2007 11:47
То добре на разходка, ма едно е да си на 6 КМ, друго е да си на 1 :)
цитирай
8. mapplethorpecala - а защо пропуснахте да споменете за ...
10.06.2007 12:00
а защо пропуснахте да споменете за друг един връх в това пътване,което се нарича градско..какво му еградското..

става дума за това,че през лятото в тези буркани не влиза въздух.трябва да седиш под капаците
и да имаш нещо као шнорхел.

преди около 10-12 г ..съм студент и нали даваха карти за безплатно пътуване.тази карта много ми тежеше.трябваше да ползвам този транспорт заради тази огромна привилегия на мизерията..да живееш скотски ,но да има и бонус за това-безплатно возене в още по-скотския транспорт,който не е друго е дейност по" извозването" на работническата класа .
в страните където работническата класа някога е взимала победа над буржуазията всичко си седи с десетилетия продънено от родилното петно на този революционен хаос.
симпатични са бригадирските 'извования'..хората пеят-ентусиазма е велик,каузата ей сега ще блесне в очите на всеки,дори не им трябва ракия...това си е психеделическо живеене...без ракия,с много песни и танци!
и така се побеждава не само буржуазията ,а и религията,която е опиум,и опиума,който е религия и светлото бъдеще чука в мотора на машините.

затова и до днес автобуса е по-важен от хората..ако автобуса се храни с чалга песни това е добре за него и ние трябва да отвърнем на неговата жажда за песен иначе -иначе трябва целия
автобус да запеееееее.не "хората в автобуса ,който се движи по линия н 213 от гарата до младост 4 " а казваме "целия автобус с бригадири пееше песен"

през 1994 гледах горчива луна на полански с питър койот.
целият филм беше заради автобуса..

the next of this text
at
mapplethorpecala.blog.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anamolly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44445
Постинги: 9
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930