Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 11:53 - хлебарка в бутилка
Автор: anamolly Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2487 Коментари: 2 Гласове:
0



Мразя ги тези животинки! НЕ мога да ги понасям. Като ги видя да пъплят по дрехите, по мебелите, по стените направо ми се повдига. До миналата година живях в студентски град в общежитие, а там хлебарките са нещо повече от нормално. Те са част от атмосферата на студентския живот. С тях споделяш мъката от невзет изпит, те са ти като домашни любимци. Понякога се случва да видиш, че хлябът се движи, а то се оказва,че 10-15 хлебарчета са го нарамили и го носят при съседите.
Така беше тогава. И се бях примирила, защото знаех, че в общежитието спасение от хлебарките няма. Колкото и да чистиш, колкото и да пръскаш, да мажеш и какво ли още не те пак се завръщат с нови сили. Но тогава ги ловях с голи ръце. Не ме беше страх, не ме беше гнус. Хващам я с една салфетка и щрак - стискам я докато не усетя,че се размазва между пръстите ми, Хохохо! Ще ми лазиш по чинийките, а?! Я пак си помисли!
Сега положението е друго. Изнежих се. Няма го вече суровия студентски живот, в който борбата я с хлебарките, я със съквартирантите, я с домакинката е ежедневие. Сега живея на квартирка - широко, чисто, самостоятелно - кеф! Вече не присъствам задочно на купоните на съседите, не чувам скърцането на леглото от горния етаж.....просто прекрасно. До снощи!
Едно събитие промени идиличното ми съществуване и ме върна назад в мухлясалата стая на 18-ти блок в студентски град! Хлебарките!!!!
Бях си легнала вече, лампата беше загасена и се унасях в блажен сън, когато ми се допи вода. Ставам, светвам тока и какво да видя!!! Нашествие от хлебарки! бяха много! Но видях само 4. Пълзяха по пода, по мивката, по стената! Ужасих се! Ами сега? ПОлиция? ПОжарна? ПОмощ?! Съвзех се бързо! Казах си  "дръж се, Силве !Те са много, но ти си по-силна!" Въоръжих се с един дезодорант и се захванах с първата, която ми се изпречи пред погледа. ФСссссссссссссссссс - зашеметих я! Започна да се търкаля, да се върти, падна на земята и преди да се е усетила вече се намираше под една капачка от бутилка минерална вода.
    - С теб ще се разправям после!
Обърнах се! Другите бяха в паника и бягаха накъдето им видят очите. Бутнах едната в мивката и пуснах силна струя вода - удавих я! До тук 2:0 за мен.
Една се опита да се измъкне тихомълком зад гърба ми, но аз я чух! Беше бясно преследване! Успях да я прилъжа да влезе в празната бутилка от минерална вода. Хвана се в капана! Предпазливо вземам капачката от земята, под която лежеше другата хлебарка, вече изнемощяла и полужива. не беше вече опасна. Затворих бутилката със замах, а полумъртвата пуснах в тоалетната и пуснах водата. Върнах се на бойното поле. Огледах се за други. Бяха се скрили! Оставих онази в бутилката да си живее там и да служи за назидание на другите. Спечелих битката, но войната тепърва започва. image


Тагове:   бутилка,


Гласувай:
0



1. анонимен - Колега
16.06.2007 00:07
Хлебарки около мен щъкат, като ме видят...познай къде къде се крият... :))))
цитирай
2. gamina - ох...
24.06.2007 12:36
изпитвам истински ужас от тия гадини, само като ги видя и ми иде да викам! Даже и в студентски град не се примирих напълно с напастта!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anamolly
Категория: Лични дневници
Прочетен: 44445
Постинги: 9
Коментари: 31
Гласове: 169
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930